أحلامنا هي مستقبلنا Our Dream Is Our Future
اهلا بك في منتداك أحلامنا ... لنشارك بحلمك ... ونسعى معا لتحقيقة...انضم الينا
دخول

لقد نسيت كلمة السر

المواضيع الأخيرة
» أبو بكر محمد بن يحيى بن زكريا الرازي
الأحد أغسطس 26, 2012 8:57 am من طرف The Matador

» حدث في 23 رمضان
السبت أغسطس 11, 2012 11:14 am من طرف The Matador

» خالد صلاح يكتب: تعالوا نصدَّق جمال مبارك
السبت أغسطس 11, 2012 11:05 am من طرف The Matador

» حدث في يوم 18 رمضان
الإثنين أغسطس 06, 2012 10:20 am من طرف The Matador

» مرسي: قواتنا تطارد منفذي هجوم سيناء ولا مجال لمهادنة العدوان والإجرام
الإثنين أغسطس 06, 2012 9:18 am من طرف The Matador

» حدث في يوم 17 رمضان
السبت أغسطس 04, 2012 10:17 am من طرف The Matador

» مصر في نهائي كأس العالم لكرة القدم للصم في تركيا....
الإثنين يوليو 30, 2012 2:10 pm من طرف The Matador

» حجر رشيد
الخميس يوليو 19, 2012 4:10 pm من طرف The Matador

» من سيقود العالم ؟
الخميس يوليو 19, 2012 3:51 pm من طرف The Matador


احاسيس زمان

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل

احاسيس زمان

مُساهمة من طرف maleeka في الأحد أبريل 24, 2011 1:36 am

شكرا يا انجل على المنتدي ده علشا هنرجع فيه كل القديم
انا بس كونت بفكر في حاجة
في حب زمان واحاسيس زمان يعني مثلا الواحد زمان الجيل اللي قبلبنا كانو يحفو علشان يشوف حبيبته بس معديه من قدام الشباك ولا يشوفها بلبس المدرسة ماشيه بحياء كده
كان لما الحب يقطع بعضة كان يكتبلها جواب بايدين بترتعش ...
تعالى دلوقتي على الفيس بوك رقم التليفون وش وبقت دي حاجه عاديه وكان يقولها انا اسف لو مش عايزة تدهوني خلاص ( يا سلام على الادب ) مسجات خارجة ورجاله متجوزهبتتكلم مع بنات في انصاص الليالي ...
فينك يا حليم فينك ياموكلسوم ......................

maleeka
Admin
Admin

السمك عدد المساهمات : 122
السٌّمعَة : 3
تاريخ التسجيل : 21/02/2011
العمر : 28

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: احاسيس زمان

مُساهمة من طرف The Matador في الأحد أبريل 24, 2011 2:12 pm

المثل قال ( الي اختشوا ماتوا )

The Matador
Admin
Admin

العذراء عدد المساهمات : 630
السٌّمعَة : 11
تاريخ التسجيل : 08/01/2011
العمر : 38
الموقع : Egypt

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: احاسيس زمان

مُساهمة من طرف ahmad55 في الثلاثاء أبريل 26, 2011 11:09 am

ملكه


قل الزمان يرجع يا زمان

ahmad55

العقرب عدد المساهمات : 120
السٌّمعَة : 6
تاريخ التسجيل : 20/01/2011
العمر : 36

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: احاسيس زمان

مُساهمة من طرف Angel Eyes في الأربعاء أبريل 27, 2011 12:34 am

حلو قوي الموضوع ده يا مليكة .. وانا دائما احس ان القديم عطر وطيب ومبارك
يعني انا بصراحة لما بلاقى كميه البنات مثلا اللي بيقبلوا على معاكسة زوجي العزيز .. مش ممكن اخواتي الصبيان .. مستحيل .. بس برجع واقول في احاسيس زمان .. الرسايل بين الزوج والزوجه .. الخجل والرقه...غض البصر .. الحياء .. قليل بس موجود

********************************************
ي
يا نجم .. نورك ليه كده بيرتجف ؟

هو انت قنديل زيت ؟ أو تختلف
- أنا نجم عالي .. بس عالي قوي
و كل ما انظر تحت اخاف انحدف

عجبي !!

!!

Angel Eyes
Admin
Admin

الاسد عدد المساهمات : 523
السٌّمعَة : 10
تاريخ التسجيل : 12/01/2011
العمر : 33

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة


 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى